Curs Telesales – Tehnici de abordare telefonica

Durata: 2 zile Pret / Particpant:  250 Euro fara TVA
Traineri: Cristian StirbescuMarian Stirbescu Format: Curs interactiv pentru dezvoltare de abilitati
Modalitate
de livrare:
In house Participanti: 9 – 12


Descrierea training-ului de TelesalesTelesales – Tehnici de abordare telefonica

Un curs de tehnici de abordare telefonica in urma caruia participantii invata cum sa depaseasca blocajele, sa trateze obiectiile si sa isi atinga mai usor obiectivele, castigand increderea si capacitatea de a se adapta usor specificului fiecarui apel.

Beneficiile abordarii telefonice sunt usor de inteles daca luam in considerare urmatoarele:

Pret scazut: In felul acesta compania ta cheltuie mai putin pentru a obtine o vanzare

Accesibilitate: In zilele noastre atat companiile cat si persoanele folosesc un telefon, mai ales telefoane mobile.

Volum mare de potentiali clienti: Numarul de contacte telefonice dintr-o zi pot fi de 10-100 ori mai mare decat in cazul vanzarii directe.

Suport pentru forta de vanzare directa: Folosind abordarea telefonica, poti prospecta,  califica potentialii clienti si poti stabili intalniri cu aceastia astfel incat sa maximizezi rezultatele intalnirilor cu clientii.

Suport pentru campaniile de telemarketing: De multe ori este necesar sa ajutam clientii sau prospectii sa obtina cele mai noi informatii despre produsele sau serviciile pe care le ofera compania noastra.

Cursul este gandit ca un mix de transfer de cunostinte, dezvoltare de abilitati si punerea acestora in practica pe scenarii, exercitii practice si simulari de apel.

Audienta principala:

  • Oameni de vanzari care doresc sa-si imbunatateasca performanta prospectarii printr-o abordare telefonica profesionista

  • Personal angajat in campanii de marketing direct

  • Inside Sales

Audienta secundara:

  • Agenti Telesales

  • Team-leaderi

  • Supervisors

Ce obtin participantii ?

  • O insusire cat mai completa a cunostintelor si tehnicilor utilizate in abordarea telefonica

  • O intelegere clara a tipologiilor de obiectii  si abilitatea de a le trata in mod natural

  • Imbunatatirea abilitatii de a personaliza mesajele in functie de client pe durata apelului telefonic

  • Castiga capacitatea de a creste rata de succes si de a atinge obiectivele lunare

  • Vor fi capabili sa depaseasca blocajele in discutie printr-o abordare colaborativa

  • Invata cum sa ajunga mai usor la de decidenti

  • Vor fi capabili sa abordeze cu incredere apelurile telefonice

  • Tips & Tricks

Agenda curs Telesales:

  • Specificul abordarii telefonice

  • Cum cumpara clientii

    • Axa timpului, Modelul de valoare

  • Procesul de abordare telefonica

    • Pregatirea discutiei, Deschiderea, Prezentarea solutiei, Depasirea blocajelor si a obiectiilor, Inchiderea

  • Tehnici si abilitati

    • Asculatare activa

    • Gandirea critica

    • Empatia

    • Pozitionarea

    • Comportamente neserioase

  • Tratarea obiectiilor specifice

  • Specificul abordarii Cold Calling

© 2019 Cursuri de Vanzari centrate pe valoarea - Axioma Solutions
Dezvoltat de Centriqa Marketing Bureau