Curs Vanzari - Sales Territory & Account Management

Durata: 2 zile Pret / Participant: 350 Euro fara TVA
Traineri: Cristian StirbescuMarian Stirbescu Format: Curs de strategie de vanzari si tehnici specifice pentru managementul  conturilor si al teritoriului
Modalitate
de livrare:
In house Participanti: 9 – 12

 

Descrierea Training-ului Sales Territory ManagementSales Territory Management

Sales Territory Management - un curs de management al teritoriului si al conturilor strategice care ajuta participantii sa defineasca o strategie de segmentare eficienta, sa construiasca si sa mentina o relatie profitabila cu clientii, sa identifice directiile corecte pentru gestionarea conturilor client, sa acopere eficient teritoriul si sa-si maximizeze rezultatele.

Audienta principala:

  • Account Manageri

  • Manageri si reprezentanti regionali

  • Manageri Vanzari

  • Key acounts

  • Directori generali

  • Antreprenori

Audienta secundara:

  • Category managers

  • Brand managers

  • Product managers

  • Personal de suport si administrare vanzari

  • Directori generali de la firme mici si medii

Pe durata cursului participantii vor:

  • Intelege conceptul de territory management si principiile care stau la baza lui

  • Invata sa-si defineasca activitatile specifice de planificare, implementare si control la nivel de teritoriu

  • Intelege modelele de organizare teritoriala

  • Oamenii de vanzari vor derula eficient activitati de management al teritoriului si al conturilor

  • Invata sa maximizeze rezultatele bazate pe KPI

  • Intelege cum sa faca un account management eficient, cum sa defineasca strategii de pastrare si crestere a clientilor

  • Cunoaste pasii necesari pentru eliminarea concurentei din cont

  • Creste nivelul de maturitate al echipei de vanzari

Agenda: 

  • Specificul pietei

  • Managementul Teritoriului

  • Criterii de segmentare

  • Managementul conturilor

  • Directii strategice pentru conturile client

  • Ingredientele unei relatii de succes

  • Distributie teritoriala pe segmente

  • Analiza competitiei pe curba de asteptare a clientului

  • Categorii de activitati

  • Planificare conturilor

  • KPI Territory & Account management

  • Nivele de relatie, imbunatatirea gradului de penetrare in cont

  • Administrarea vanzarii, servisarea clientilor

  • Crearea si mentinerea relatiilor cu clientul printr-o pozitionare eficace, demonstrarea succesului

  • Maximizarea rezultatelor prin Cross-sell si Up-sell

  • Elemente de negociere, Negocierea Unisens

© 2019 Cursuri de Vanzari centrate pe valoarea - Axioma Solutions
Dezvoltat de Centriqa Marketing Bureau