Curs de tehnici avansate de vanzari - Sales 2.0

Durata: 2 zile Pret / Participant: 350 Euro fara TVA
Traineri: Marian Stirbescu Format: Curs interactiv pentru dezvoltare de abilitati avansate de vanzari si strategie
Modalitate
de livrare:
In house Participanti: 9 – 12

 

 

 Value Based Selling

Descrierea Training-ului Sales 2.0

Sales 2.0 face trecerea la nivelul urmator in cariera de vanzator profesionist, fiind un curs de tehnici avansate de vanzari destinat vanzatorilor experimentati.

Pe durata cursului participantii vor dezvolta si consolida abilitatile vanzatorilor de elita astfel incat sa realizeze in mod repetat vanzari intr-o marja confortabila.

 Audienta primara:

  • Reprezentantii de vanzari de servicii/ solutii complexe cu experienta de nivel mediu si mare

  • Reprezentantii de vanzari care au parcurs cursul Sales@Work sau alte cursuri similare

  • Account manageri

  • Team leaderi

  • Directori de vanzari, Manageri de vanzari, Area Manageri

  • Vanzatorii experimentati care vor sa invete noi tehnici  si instrumente de vanzare si sa-si  imbunatateasca abilitatile de relationare

  • Product manageri

 Audienta secundara:

  • Angajati din departamentul de marketing care trebuie sa sustina o abordare integrata Vanzari-Marketing

  • Personal de suport si administrare vanzari

  • Directori generali de la firme mici si medii

  • Antreprenori implicati in vanzari

  Pe durata cursului participantii vor:

  • Invata cum sa utilizeze matricea factorilor ROI pentru a inchide mai multe vanzari

  • Invata tehnici de relationare la nivel de decident

  • Invata cum sa vanda solutii complexe si scumpe

  • Deprind instrumente noi de vanzare care sa le mareasca sansele de inchidere (crestere vanzari) in conditiile pastrarii unei marje confortabile

  • Creste nivelul de maturitate al echipei de vanzari

  • Identifica solutii personalizate pentru construirea autoritatii prin pozitionare personala / companie / produs

  • Vor exersa in activitati practice abilitatile dobandite

Agenda:

  • Specificul pietei

  • Fixarea notiuni Sales@Work: Axa timpului, pretul si modalitatile de abordare, modelul de vanzare bazat pe valoare

  • Produsul complet

  • Nevoi, riscuri, obiective si motive de cumparare

  • Formula succesului, ciclul de adoptie al produsului

  • Construirea autoritatii prin pozitionare, crearea relevantei, crearea viziunii, scenarii de utilizare

  • Tehnici si instrumente

    • Comunicarea interpersonala

    • Construirea valorii si relevantei

    • Tehnica pozitionarii, vanzator, companie, produs

    • Piciorul in usa

    • Tehnica termometrului,

    • Intelegeri verbale

    • Solicitarea de referinte

    • Comunicarea pe nivelul de cunoastere si intelegere al interlocutorului

    • Matricea Loialitate vs Utilitate

    • Utilizarea factorilor ROI (Return on Investment) in procesul de decizie al clientului

  • Prevenirea obiectiilor utilizand tehnicile avansate

  • Maximizarea rezultatelor utilizand Cross-sell, Up-sell.

 

© 2019 Cursuri de Vanzari centrate pe valoarea - Axioma Solutions
Dezvoltat de Centriqa Marketing Bureau