Curs comunicare pentru vanzari - Sales Essentials training
Curs de initiere rapida in vanzari

Provocare: Cum dezvoltam rapid abilitatile de comunicare cheie pentru vanzari?
Ce se intampla atunci cand vanzatorii nu practica o comunicare eficace? Poti sa afli usor raspunsul gandindu-te la toti cei care nu au fost capabili sa iti vanda tie, in calitate de client, produse sau servicii pe care chiar ti le doreai si de care aveai nevoie.
Pentru o comunicare buna avem nevoie de intentie autentica, efort si practicare, pentru ca „Vânzările sunt pentru toată lumea dar nu pentru oricine!”
Tu ce zici, este gata de START?
Sumar training
Sales Essentials este cel mai bun curs pentru cei care au nevoie de un start sigur in vanzari, prin dezvoltarea abilitatilor de comunicare si interactiune de valoare cu clientul
>>>


Organizare
Audienta
Audienta:
- Reprezentantii de vanzari la inceput de drum
- Inside Sales, Telesales
- Angajatii cu functii de suport vanzari
- Reprezentanti ai departamentelor conexe (tehnic, service, procesare, logistic, etc) implicati in vanzare
- Manageri si supervizori
- Antreprenori
Obiective
- Veti deprinde si veti stapani cunostintele si abilitatile de comunicare necesare oricarui vanzator
- Veti invata cum sa sustineti profesionist discutia de vanzare
- Veti intelege care sunt factorii critici pentru inchiderea vanzarii
- Veti reusi sa va insusiti o reteta de vanzari general valabila, pe care sa o puteti adapta usor fiecarei situatii si talentelor personale
- Veti fi capabili sa descoperiti nevoile, cerintele si asteptarile clientilor si veti fi capabili sa formulati solutii potrivite
- Veti exersa abilitati noi de vanzare prin practicare
Agenda
Vanzare consultativa
- Specificul vanzarii – formularea propriei perspective
- Axa timpului, conditii pentru realizarea vanzarii
- Nevoi, cerinte si solutii
- Utilizarea caracteristicilor si avantajelor pentru crearea valorii
Practicare abilitati de comunicare in vanzare
- Adresarea intrebarilor, ascultarea activa
- Clarificare, confirmare, parafrazare, oglindire
- Formulari asertive, demonstrarea empatiei
- Afirmarea intentiei
- Solicitarea permisiunii, obtinerea acordului
- Argumentarea
Interactiunea de vanzare
- Utilizarea abilitatilor de comunicare in interactiune (9 pasi)
- Formularea si propunerea unei solutii
- Cand clientul spune “Nu” – formularea raspunsurilor de calitate
- Incheierea vanzarii
Ghizii dumneavoastra



Comunicare. Vanzare. Rezultate
Un vechi proverb spune "Ca sa faci mai rapid si mai mult, e nevoie sa faci mai intai bine ceea ce trebuie".
Credem cu tarie ca cei care practica constient comunicarea eficace in interactiunea cu clientul, reusesc sa obtina rezultate superioare in conditiile dezvoltarii si mentinerii unor relatii de lunga durata la nivel uman.
Avantaje pentru tine
Interactiune de calitate
Siguranta in actiune
Relatii de durata
Rezultate superioare
Inscrieri
Vrei sa stii daca este momentul sa oferi acest training echipei de vanzari sau ai colegi interesati si doresti sa organizam un curs online pentru compania ta?
Trimite-ne un email la This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau suna acum la 0771.229.763