Consultanta Companii in crestere

Start-UpCrestereMaturitate

Crestere

Planificarea cresterii este esentiala in etapa de trecere a companiei de la nivelul de Start-Up la nivelul in care aceasta reuseste sa isi consolideze pozitia pe piata si sa obtina o crestere constanta.

Programul nostru de consultanta in Managementul Cresterii este special conceput pentru a contribui activ la succesul companiilor care se concentreaza pe o crestere agresiva.

Solutii de crestereModele de crestere a vanzarilor

Ca si alti indicatori ai cresterii, cresterea vanzarilor semnaleaza abilitatea companiei de a sustine businessul si a trece la nivelul urmator de dezvoltare. Pentru a genera cresteri sustenabile, vom identifica factorii cu ajutorul carora vanzarile vor creste constant, sustinand vanzarea in volume mari.

Dezvoltarea si operationalizarea unei retete de vanzari va include: abordari specifice fiecarui segment de clienti, problemele iminente in procesul de vanzare care blocheaza cresterea, documentele de suport in procesul de vanzare, obiectivele individuale si de grup.

Proiectarea, organizarea si managementul echipei de vanzari

Echipele performante nu apar, ele sunt construite si dezvoltate.

Pentru a construi echipa de vanzari vom analiza nevoia de forta de vanzare si vom defini profilul ideal al vanzatorului, cunostintele specifice si experienta necesara conform domeniului de activitate al companiei. Pentru organizarea si dezvoltarea echipei vom stabili criteriile de performanta, parghiile de monitorizare si control si vom structura metoda de lucru in cadrul echipei.

Scopul acestor activitati este sa construim o echipa de vanzari functionala orientata spre rezultate si spre evitarea conflictelor.

Strategie de extindere

Strategia de crestere poate merge mana in mana cu strategia de extindere. Modelul actual de business utilizat la o scara larga s-ar putea sa nu functioneze pentru a trece la nivelul urmator al afacerii.
Printr-o abordare punctuala vom analiza impreuna optiunile de urmat si vom construi strategia de extindere cu impact maxim in obiectivele de crestere.

Solutii de crestereCreare de produse noi

Cum creezi produse pe care clientii isi doresc sa le cumpere? Utilizand tehnici si instrumente specifice product management-ului, ajutam organizatiile sa construiasca si sa dezvolte produse noi care raspund nevoilor clientilor, aducand plus de valoare si consistenta portofoliului de produse.

Structurare procese de marketing si vanzari

Punerea in aplicatie a strategiei genereaza un “patern” de activitati structurate care conduc la atingerea obiectivelor. Consultantii nostri va vor oferi  o metoda practica pentru transformarea activitatilor de marketing si vanzari intr-un proces structurat, scalabil si usor de monitorizat.

Managementul performantei

Etapa de crestere a companiei este nivelul in care managementul performantei devine o componenta definitorie. In aceasta etapa vom implementa metode si tehnici prin care compania isi poate imbunatati constant performanta si vom stabili sisteme de masurare a performantei in conformitate cu strategia companiei si obtinand integrarea cu procesele de lucru existente.

Modele de crestere a vanzarilor

Ca si alti indicatori ai cresterii, cresterea vanzarilor semnaleaza abilitatea companiei de a sustine businessul si a trece la nivelul urmator de dezvoltare. Pentru a genera cresteri sustenabile, vom identifica factorii cu ajutorul carora vanzarile vor creste constant, sustinand vanzarea in volume mari.

Dezvoltarea si operationalizarea unei retete de vanzari va include: abordari specifice fiecarui segment de clienti, problemele iminente in procesul de vanzare care blocheaza cresterea, documentele de suport in procesul de vanzare, obiectivele individuale si de grup.

© 2019 Cursuri de Vanzari centrate pe valoarea - Axioma Solutions
Dezvoltat de Centriqa Marketing Bureau